۱۳۹۱ شهریور ۱۳, دوشنبه


تقی حیدری:روز جهانی دفاع از آزادی بی قید و شرط بیان و علیه فتواها

فرستادن به ایمیلچاپ
Share

آکسيونهاي روز جهاني عليه فتواي قتل شاهين نجفي و در دفاع از ازادي بي قيد و شرط بيان و آزادي نقد و هجو مذهب در روز 26 مه برگزار شد. اکسيون اعتراضي عليه ارتجاع اسلامي حاکم در ايران و عقايد پس مانده 1400 ساله جمهوري اسلامي در 20 شهر جهان همزمان برگزار شد.
در اين اکسيون ها انسانهاي ازاديخواه زيادي گرد هم آمدند و از جمله ميشود اشاره کرد به لارش ويکس- کاريکاتوريست سوئدي- که در استکهلم در تجمع اعتراضي حضور پيدا کرد و در دفاع از ازادي بيان سخنراني کرد. و در کل اين آکسيونها تو دهني بزرگي بود به جمهوري اسلامي و آيت الله هايش و کساني که از اين فتوا حمايت کردند.
جمهوري اسلامي که به نام "تقدس" شکنجه مي کند به نام "تقدس" تجاوز مي کند به نام "تقدس" اعدام مي کند و به نام "تقدس" جامعه را از داشتن حقوق اوليه انساني که آزادي بيان و آزادي انتخاب پوشش هست منع مي کند.جمهوري اسلامي به نام "تقدس" در خيابها زنان را به جرم "بد حجابي" زنان را مورد آزار و شکنجه و فشار قرار ميدهد. و با همين "تقدس" کودک خيابان و فقر درست مي کند، يعني اموال مردم را چپاول مي کند و در آخر سر شما حق اعتراض به اين همه جنايت که خود اين "حکومت تقدسات" مسبب اش است را نداريد.جمهوري اسلامي که هميشه در صدد تثبيت عقايد ارتجاعي خودش در جامعه است و در تمامي اين سالها مردمي که بر عليه جمهوري اسلامي و عقايد ارتجاعي اش فعاليت کرده اند را روانه زندان ها کرده و يا به قتل رسانده است.

جمهوري اسلامي با تمام قوا سعي در اسلامي کردن جامعه دارد و به زور ميخواهد اين اراجيف را به خورد جامعه بدهد و با وجود اسلامي بودن حکومت و قوانينش باز هم جامعه و مردم حاکميت اسلام و مقدسات جمهوري اسلامي را در زندگيشان پس مي زنند و در مقابل اسلام و مقدسات اش قد علم مي کنند و تابو شکني مي کنند
بطور مثال زني که در اسلام حق و حقوقي ندارد براي تابو شکني و پس زدن اسلام جلوي دوربين عريان مي شود و يا خواننده اي مثل شاهين نجفي ترانه "آي نقي" را مي خواند و همه اينها و پشتيباني مردم زاديخواه از آنها تو دهني بزرگي است براي جمهوري اسلامي. مردم در 26 مي فرياد زندند که ما مذهب و مقدسات را نمي خواهيم. آن چيزي که براي ما مقدس است انسانيت است و بس.
این مطلب در نشریه جوانان کمونیست 555 به چاپ رسیده است
نشریه را می توانید از اینجا دانلود کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر