۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه


مردم نیشابور راه نشان میدهند! زنده باد مردم نیشابور!

فرستادن به ایمیلچاپ
001n
اعتراض امروز مردم نیشابور که از تجمع در صف تهیه مرغ شروع شد، بلافاصله با پیوستن تعداد قابل توجهی از جوانان و مردم عاصی به یک تظاهرات وسیع و تمام عیار علیه فقر و گرانی و حکومت تبدیل شد. مردم میدان مرکزی شهر را در تصرف خود گرفتند و شعار میدادند ننگ بر این گرانی و امکان هر نوع عکس العملی را از نیروهای سرکوب حکومت سلب کردند. این تظاهرات انفجار خشم عمیقی است که همه جا شعله خواهد کشید. زنده باد مردم نیشابور.

تظاهرات امروز مردم نیشابور میتواند سرآغاز مبارزات وسیع و میلیونی مردم بجان آمده از اوضاع مشقت بار کنونی باشد. صف های طولانی مردم برای تهیه مایحتاج زندگی به این امید که پس از ساعت ها انتظار کالای مورد نیازشان را با قیمت کمتری تهیه کنند، گوشه ای از جهنمی است که جمهوری اسلامی به اکثریت بالائی از مردم تحمیل کرده است. دهها میلیون نفر از مردم فقیر و زحمتکش در سراسر کشور با این شرایط دست و پنجه نرم میکنند و دیر یا زود ناچارند برای پایان دادن به این وضعیت، در ابعاد وسیع و میلیونی به میدان بیایند. اینرا نه تنها مردم بلکه مقامات رژیم و روسای نیروهای سرکوب حکومت نیز انتظار میکشند. به همین دلیل حرکت امروز مردم نیشابور با استقبال وسیعی در میان مردم مواجه شد. بینندگان کانال جدید از اقصا نقاط کشور امروز در برنامه پخش مستقیم اعلام کردند که باید همان راهی را انتخاب کنند که مردم نیشابور مقابل آنها گذاشتند. بحث های جالبی در مدیای اجتماعی و در میان جوانان نیز در همین زمینه شروع شده است که در عین حال پختگی مردم را در مقایسه با سالهای قبل بخوبی نشان میدهد.

حزب کمونیست کارگری همه مردم شریف و زحمتکش، شاغل و بیکار، زن و مرد، پیر و جوان و بازنشسته را فرامیخواند که هر فرصتی و هر تجمعی را به میدان اعتراض علیه فقر و گرانی تبدیل کنند و صدای خود را علیه جهنمی که جمهوری اسلامی به مردم تحمیل کرده است بلند کنند.

اوضاع مشقت بار کنونی تنها با به میدان آمدن توده های میلیونی مردم و انقلاب برای بزیر کشیدن حکومت ننگین اسلامی میتواند پایان یابد.
زنده باد مردم نیشابور
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
٢ مرداد ١٣٩١، ٢٣ ژوئیه ٢٠١٢

ویدئوی تظاهرات نیشابور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر