۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه


جمهوری اسلامی باید تحریم کامل سیاسی شود

فرستادن به ایمیلچاپ
روزی نیست که خبری از جنایات جمهوری اسلامی، اعدام و شکنجه، تجاوز به زندانیان، سرکوب زنان، و یا شرکت در سرکوب مردم سوریه به گوش مردم دنیا نرسد. روزی نیست که خبری از کشف شبکه های تروریستی این حکومت و قاچاق اسلحه در خارج مرزهای ایران، فعالیت های جاسوسی سفارتخانه های جمهوری اسلامی و یا سوء استفاده جنسی مقامات سفارتخانه ها از کودکان منتشر نشود.

در طول بیش از سه دهه حیات ننگین جمهوری اسلامی، تعداد قابل توجهی از فعالین سیاسی مخالف این حکومت در کشورهای فرانسه، قبرس، آلمان، آمریکا، پاکستان و عراق و ... ترور شده اند. جمهوری اسلامی و سفارتخانه هایش در بسیاری از بمب گذاری ها توسط گروههای اسلامی شریک بوده است، عامل بمب گذاری در هواپیمای مسافربری بوده است، موارد زیادی از شبکه های ترور آن افشا شده است، مشوق قتل های ناموسی و مغزشوئی کودکان و جوانان توسط مساجد و باندهای اسلامی در غرب بوده و بخشی از هزینه مساجد و باندهای اسلامی توسط آن تامین شده است. افکار عمومی جهانی بخوبی آگاه است که رفتار جمهوری اسلامی با مردم در داخل کشور، هزار بار از اینهم جنایتکارانه تر بوده است.

بدلیل این جنایات، جمهوری اسلامی باید تحریم کامل سیاسی شود. این حکومت نماینده مردم ایران نیست، قاتل مردم است، صرفا با اتکا به سرکوب زنده است و در سطح جهان نباید هیچ مشروعیتی به آن داده شود. مراودات سیاسی و دیپلماتیک با آن باید قطع شود. سفارت هایش بسته شود، از همه مجامع جهانی اخراج شود و سران آن بجرم سه دهه جنایت علیه بشریت تحت تعقیب قرار گیرند.

تحریم اقتصادی و تهدیدات جنگی راه خلاصی مردم ایران جهان از شر این رژیم ضد انسانی نیست. قربانی اصلی این شیوه ها مردم ایران هستند. بر عکس، تحریم سیاسی جمهوری اسلامی، عامل مهمی در گسترش فضای اعتراضی در جامعه ایران و تسریع و تسهیل سرنگونی حکومت اسلامی بقدرت انقلابی مردم خواهد بود. اما این کار مردم آزادیخواه در سراسر جهان است که دول غربی و نهادهای بین المللی را وادار به تحریم سیاسی جمهوری اسلامی کنند. آنها را وادار کنند که دست از مماشات با جمهوری اسلامی بردارند و بجای تهدیدات جنگی و تحریم اقتصادی که قربانی اصلی اش اکثریت مردم ایران هستند، جمهوری اسلامی را تحریم کامل سیاسی کنند. باید آنها را وادار کرد که اعدام و شکنجه، آپارتاید جنسی، بیحقوقی کودکان، اذیت و آزار اقلیت های مذهبی و سایر بیحقوقی های مردم ایران را محکوم کنند و رسما اعلام کنند که این رژیم جنایتکار را بعنوان دولت ایران برسمیت نمیشناسند.

جمهوری اسلامی مانند دولت نژادپرست آفریقای جنوبی باید در سطح جهان تماما منزوی شود تا مردم ایران با سهولت بیشتری آنرا سرنگون کنند و بشریت را از یکی از جنایتکارترین حکومت های تاریخ معاصر و خطر دست یافتن این حکومت به سلاح اتمی نجات دهند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
١٨ ژوئیه ٢٠١٢، ٢٨ تیرماه ١٣٩١

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر