۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه


خطاب به خامنه ای؛ آن "اتفاق بد" در حال وقوع است

وبلاگ دانشجو: آقاي خامنه اي مي‌دانم هنگامي که مشغول نوشتن اين مطلب هستم شما روي بالش و تشک پر قوي اعلاء در خواب تشريف داريد ولي بدانيد مردمي که گرسنه اند يعني همان هايي که در رؤيا تصور مي‌کنيد حامي شما و انقلابتان هستند خواب در چشمانشان مي‌شکند. آقاي خامنه اي شما شعور و فهم ملت را به بازي گرفته ايد و چه ساده انگارانه پنداشته ايد که با ترفند مقدس سازي خودتان و همراه کردن نام "الله" در ارکان انقلاب نامشروع و رو به موتتان خواهيد توانست خورشيد حقيقت را پشت ابر نگاه داريد.
آقاي خامنه اي شما کارگران، کارمندان، معلمين، پرستاران، دانشجويان و خيل عظيم بيکاران را فراموش کرده ايد و نمي‌دانيد مردمي که نان شب ندارند و در فقر و گراني روزگار مي‌گذرانند از شما و تمامي کارگزاران لاابالي شما از احمدي نژاد گرفته تا برادران دزد لاريجاني و سپاهي بيزارند. آقاي خامنه اي شما هيچگاه نگاه شرمسار پدر يک خانواده در برابر ديدگان کم توقع همسر و فرزندانش را نديده ايد و هرگز شاهد در هم شکستن عزت نفس يک زن سرپرست خانوار با پيشنهاد رابطه در ازاي مبلغ اندکي پول نبوده ايد.
آقاي خامنه اي شما نمي‌توانيد درک کنيد که سير کردن شکم 1500 خانواده فقير ايراني بر خرجهاي ميلياردي جهت دعوت و پذيرايي از 1500 نفر مهمان خارجي براي شرکت در اجلاسي همانند "اجلاس زنان و بیداری اسلامی" ارجحيت دارد.
آقاي خامنه اي شما هنوز متوجه نشده ايد که در ايران "خاموشي اسلامي" در حال وقوع است و خودتان وقوع آن "اتفاق بد" را به چشمتان خواهيد ديد. ظاهراً سقوط پي در پي ديکتاتورها از معمر قذافی گرفته تا بشار اسد براي شما هم درس عبرت نشده است و هنوز با توهم دست و پنجه نرم مي‌کنيد و خود را "رهبر مسلمين جهان" مي‌پنداريد. واقعيت آن است که ملت ايران نه تنها شما را رهبر خود نمي‌داند بلکه براي شما و آرمانهاي انقلاب سر تا پا غرق در دروغتان تره هم خرد نمي‌کند چه برسد به ديگر ملل جهان!
آقاي خامنه اي به راستي که ديگر براي فهميدن دير شده است و بايد خودتان را براي سرنوشتي بسيار تلخ آماده کنيد. امروز مردم نيشابور در اعتراض به رژيم فاسد شما به پا خاستند و فردا تمامي شهر هاي ايران را رو در روي خود خواهيد ديد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر