۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

نماینده مجلس رژیم: وضعیت کشور بسیار بد و اسفبار است
به گزارش خبرآنلاین نماینده آبادان در نطق خود در جلسه امروز مجلس گفت: برای اولین بار با محدودیت های بسیار امکان حضور یک طیف سیاسی خاص در انتخابات داده نشد.

وی ادامه داد: برخی به دلیل شرایط موجود از خیر نامزدی گذشتند و برخی در میانه راه رد صلاحیت شدند اما در عوض برخی دیگر با تکیه بر کانون های قدرت و ثروت وارد عرصه رقابت شده و در حالی خود را پیروز می خوانند که اصلا رقیبی نداشتند. آنها واقف نیستند که با این کارها چه آسیبی به اعتماد مردم می زنند.

کعبی همچنین گفت: در یک انتخابات سالم، بی طرفی مجریان به عنوان امین مردم انتظاری معقول است. اما در حوزه انتخابیه من دخالت دولت مشهود بود. به طوری که صلاحیت من پس از تایید، رد می گردد و تیم انتخاباتی بندهرا پیش از انتخابات بازداشت و پس از انتخابات آزاد کردند! ازجمله اینکه برادر من را بازداشت کردند‌.

کعبی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخاباتی وی مشهود بوده است، ادامه داد: آرای بنده را به نام فردی که همنام بنده بود و در انتخابات شرکت کرده بود ثبت کردند. در حالی که در موارد مشابهی که در تهران بوجود آمد، آرای مشابه را به نام نامزد مشهور زدند.

وی در بخش دیگری از نطق خود وضعیت کشور را بسیار بد و اسفبار توصیف کرد و گفت: دولت آقای احمدی نژاد یک دولت ناکارآمد و شکست خورده است و می خواهد به مردم آدرس غلط دهد. به نظر من پاسخ های تمسخرآمیز او در روز طرح سوال از رییس جمهور کمتر از به توپ بستن مجلس در زمان محمدعلی شاه قاجار نبود. دولت می‌خواهد کاستی‌های خود را با تمسخر و توهین به مجلس جبران کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر