۱۳۹۱ فروردین ۳۰, چهارشنبه

فوتبالیستها نماز بخوانند؛ برزیل را هم شکست می دهند
ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عرصه‌های ورزشی موجود در کشور اظهار کرد: عرصه‌های امروزی ورزش در کشور بیشتر از الگوهای غربی الهام گرفته و نوعاً از غرب یا شرق آمده است که فرهنگ غیر ارزشی آنها نیز با این عرصه‌ها به کشور ما آمده و می‌توان آن را در روابط بین اجزاء آن رشته ورزشی مشاهده کرد.
نقدی اضافه کرد: برخی ورزشکاران به خاطر تاثیر از غرب، رسیدن به ایده‌آل را در پیمودن راه غربی‌ها می‌دانند و کاستی‌های ما در فتح قله‌های جهانی ورزش را متأثر از کاستی‌های ما نسبت به غرب می‌دانند حال آنکه ما مدعی یک تمدن غنی هستیم و می‌توانیم با تعریف اجزاء متناسب با فرهنگ خود، روابط سازگار را برای موفقیت تعریف و ترسیم کنیم.
وی ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های بزرگ دنیا را در دفاع مقدس و در تاریخ کشورمان بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم عرصه ورزش را بر مبنای فرهنگ و ارزش‌های دینی خود پی‌ریزی کنیم، موفقیت‌های جهانی را کسب می‌کنیم چون مانند عرصه دفاعی، شالوده کارها بر مبنای دیانت و باورهای ما خواهد بود.
نقدی همچنین با اشاره به موفقیت‌های علمی کشور گفت: در عرصه سیاست نیز تاکید بر معنویت و ارزش‌ها سبب شد تا 5+1 در برابر ایران به زانو درآید و هر روز بیشتر عقب‌نشینی کند تا آنجا که برای حل بحران سوریه از ایران راه حل می‌خواهند. بدانید هر جا که کاستی داشتیم از ضعف دیانت و معنویت است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی اخیر در تکواندو را کاری بزرگ دانست و در ادامه اظهار کرد: هرچه به ایمان نزدیک شویم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شویم و اگر روزی تیم فوتبالی داشته باشیم که بازیکنان آن نماز شب بخوانند و با وضو و به نیت برافراشتن پرچم اسلام به میدان بروند، می‌توانیم تیم فوتبال برزیل را هم شکست دهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر