۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

رسانه های دروغگوی رژیم به جان هم افتاده اند
خبرگزاری فارس: در حالی که سخنگوی قوه قضاییه روز دوشنبه در نشست خبری خود از ارسال پرونده جوانفکر و بقایی به دادسرا خبر داد، معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیرعامل ایرنا ناراحتی خود از این خبر حجت الاسلام محسنی اژه ای را در قالب توهین به خبرگزاری فارس نشان دادند!

پیش از این یکی از سایت‌های خبری مطلبی را با عنوان احتمال بازنشستگی پیش از موعد حمیدرضا بقایی به خاطر عدم اجرای حکم انفصال از خدمت منتشر کرده بود.

خبرنگار قضایی فارس با توجه به رسالت خود برای روشن شدن اذهان عمومی ملت ایران و طبق عرف و رویه معمول رسانه‌ای در سراسر دنیا در نشست خبری غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه این موضوع را از وی پرسیده و در خصوص زمان اجرای حکم انفصال از خدمت بقایی خواستار توضیحات دستگاه قضایی شد.

سخنگوی قوه قضائیه نیز در فضایی آرام به این سؤال و همچنین اجرای حکم علی اکبر جوانفکر مدیر سایت ایرنا پاسخ داد که خبرگزاری فارس به درستی و بدون کم و کاست این مطالب را منعکس کرد.

اما بقایی و سایت ایرنا در اقدامی عجولانه، غیر اخلاقی و البته عادت شده، خبرگزاری فارس را «دروغ‌گو» خوانده‌اند.

معاون رئیس جمهور برای اثبات ادعای خود، به موضوع خاطره انگیز گرانی سکه و ارز اشاره کرد و ماجرای طنزآلود مقصر بودن پیامک فارس در گران شدن سکه و ارز را یادآور شد تا شاید با تکرار این ادعای خنده‌دار، اذهان را از علت صدور حکم دستگاه قضایی برای این مقام اجرایی و مدیرعامل این خبرگزاری دولتی ، منحرف سازد.

خبرگزاری فارس ضمن تکذیب ادعای انتشار خبر «بازنشستگی پیش از موعد» بقایی، حق شکایت از این مقام دولتی و ایرنا را به دلیل اتهام زنی به این خبرگزاری برای خود محفوظ می‌داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر