۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

ساخت مسكن توسط جمهوری اسلامی در سوريه متوقف شد
ایلنا: رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشوری با بیان اینکه ساخت مسکن در سوریه به دلیل تحولات سیاسی در این کشور فعلا متوقف شده است، درباره احداث واحدهای مسکونی در عراق نیز گفت: قرار بود از سوی وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای به منظور ورود هیئت ایرانی به عراق تدوین شود که منتظر اعلام زمان آن از سوی وزارت راه و شهرسازی هستیم.

ایرج رهبر در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: با مذاکراتی که در سال گذشته با هیئت عراقی در ایران داشتیم قرار بر این شد تا مسئولان وزارت راه و شهرسازی ایران در نیمه دوم فروردین ماه جاری به منظور بررسی احداث واحدهای مسکونی در کشور عراق توسط انبوه سازان ایرانی به اين کشور سفر کنند که هنوز این زمان مشخص نشده است.

رهبر با بیان اینکه در گذشته شرکت‌های ایرانی در کشور عراق اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کردند، تصریح کرد:درخصوص مذاکره‌اي كه با هیئت عراقی مبنی بر ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در اين كشور صورت گرفت، هنوز تصمیم جدی گرفته نشده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان همچنین درباره ساخت مسکن توسط انبوه سازان ایرانی در کشور سوریه گفت: این موضوع در حال حاضر به دلیل تحولات سیاسی کشور سوریه متوقف شده است.

وی در پایان درباره طرح ویژه مسکن خاطرنشان کرد: جزئیات این طرح در دست بررسی است و نتایج بررسی آن در چند روز آینده مشخص می‌شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر