۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

حزب كمونیست كارگری ایران: با تمام قوا علیه فتوای آیت اله ها


فرستادن به ایمیل چاپ

با تمام قوا علیه فتوای آیت اله ها
فتواهای پشت سر هم آخوندهای فسیل حکومتی عليه شاهين نجفی به "اتهام" اجرای يک آهنگ٬ اوج زبونی و درماندگی این حكومت در مقابل يک جنبش عظیم فكری٬ سیاسی٬ فرهنگی و ضدمذهبی در ايران را بار دیگر عیان كرد. آهنگ شاهين نجفی و یورش وسیعی كه متعاقب آن٬ علیه فتواها و آیت الله های جنایتكار و كل حكومت اسلامی و مقدسات آن و علیه حامیان خجول و صریح آن براه افتاده است٬ فقط يکی از بروزات اعتراضی جامعه ای است که دارد شخم میخورد و به مصاف كل این ارتجاع میرود.

این مبارزه را باید گسترش داد. این مبارزه ای برای پایان دادن به خرافه و عقب ماندگی٬ اعلام صریح و بی تخفیف خواست آزادی بی قید و شرط بیان و اعتراض٬ خواست بی قید و شرط آزادی نقد مقدسات مذهبی و غیر مذهبی واعلام جنگی نه تنها علیه جمهوری اسلامی و قوانین و مقدسات آن كه همڄنین جنگی علیه كل جنبش ملی اسلامی و احزاب و نهادهای این جنبش است كه ۳۳ سال است از قبل حاكمیت زندان و شكنجه این حكومت ارتزاق میكند و از پایه های این حكومت بشمار میرود. این در عین حال جدالی بین قطب ڄپ جامعه با كل قطب راستی است كه از ابتدائی ترین خواستهای مردم، از آزادیخواهی٬ رهائی فکری٬ سكولاریسم و نقد مذهب، از آزادی بی قید و شرط بیان و از جنبش عظیم مردم برای خلاصی از شر مذهب و حاکمیت مذهبی تماما بیگانه است. این جدال عمیقی است كه ماهیت واقعی مدعیان بورژوای آلترناتیوسازی و حقوق بشر و دمکراسی و غیره را نیز به همگان نشان میدهد. سكوت و لكنت زبان این جریانات بی دلیل نیست.

این اولین مصاف جمهوری اسلامی با جوانان نیست كه از ابتدا مهر شكست بر خود دارد. حجاب اسلامی یكی دیگر از مظاهر مصاف حكومت با نسلی است كه علیرغم سی و سه سال جنایت هرروزه٬ علیرغم هزاران فتوا و قانون و علیرغم صرف هزینه سرسام آور برای تحمیل آن٬ قهرمانانه ایستادگی كرده٬ زیر بار نرفته و حجاب را عملا كنار گذاشته است. این نسلی است كه برای آخوند و اسلام و فتوا و جادو وجنبل تره خورد نميکند. این نسلی است كه در سال ۸۸ در ابعاد میلیونی برای سرنگونی این حكومت به میدان آمد و باز هم به میدان خواهد آمد. تودهنی محكمی كه در ڄند روز گذشته به حكومت و حامیان خجول و صریح فتوا زده شد٬ بخشی از روند آماده شدن برای مصاف بعدی در خیابان ها است.

جمهوری اسلامی باید بزیر كشیده شود و حمله به ایدئولوژی و قوانین و مقدسات این حكومت از ابتدائی ترین حقوق مردم و جزو لاینفك و ضروری مبارزه برای سرنگونی این حكومت است. دوره حكومت مذهبی و فتوا و تروریسم اسلامی تمام شده است. حزب كلیه مردم آزادیخواه را فرامیخواند كه قاطعانه و با صدای بلند جمهوری اسلامی و فتواها و تقلاهای تروریستی اش را محكوم كنند٬ از آزادی بی قید و شرط بیان و نقد مذهب دفاع كنند و خواهان محاكمه و پیگرد قضائی و بین المللی صافی گلپایكانی٬ مكارم شیرازی و سایر فتوا دهندگان و كلیه جنایتكاران حاكم بر ایران شوند.

حزب كمونیست كارگری ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر