۱۳۹۱ خرداد ۹, سه‌شنبه

یک بازی اینترنتی قتل شاهین نجفی را ترغیب می‌کند

رادیو فرانسه: مؤسسه هنر ناب اسلامی به تازگی بازی «شلیک به مرتد» را روی اینترنت منتشر کرده و آن را واکنشی به اهانت شاهین نجفی به امام دهم معرفی نموده است. در این بازی مؤمنان می‌توانند با شلیک به شاهین نجفی، "برای کشتن او تمرین کنند".
خبرگزاری فارس به نقل از سایت مؤسسه هنر ناب اسلامی می‌نویسد: "در واکنش به توهین خوانندۀ مرتد به ساحت امام هادی، بازی آنلاین «شلیک به مرتد» تولید و به صورت رایگان در فضای مجازی قرار گرفت".
این خبرگزاری با اشاره به "اثبات ارتداد این خواننده بر اساس حکم مراجع تقلید"، می‌افزاید که بازی «شلیک به مرتد» در مدت کمتر از ده روز توسط "مؤسسه هنر ناب اسلامی" تولید و توزیع شده است.
مؤسسه هنر ناب اسلامی در معرفی خود می‌نویسد: این مؤسسه "مجموعه ای است خصوصی از جوانان متعهد و متخصصی که در موضوعات معارف اهل بیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در قالب رسانه های دیجیتال به نشر و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی کمر خدمت بسته اند"...
خبرگزاری فارس مسلمانان را تشویق می‌کند که به کمک این بازی، برای قتل شاهین نجفی تمرین کنند.
متن خبرگزاری که از سایت مؤسسه هنر ناب اسلامی نقل شده، چنین است: "در این بازی فلش، تمام محبین اهل بیت علیهم السلام که بر اساس دغدغه و غیرت دینی، پس از اطلاع از تولید اثر موسیقیایی شیطانی شاهین نجفی و اهانت وی به امام علی النقی در متن و تصویر تبلیغ آن، می‌توانند با شلیک به این نمایندۀ شیطان، برای کشتن او تمرین کنند".
در ادامه، خبرگزاری فارس "هدف اصلی" این بازی را "نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون" توصیف می‌کند.
این منبع خبری به صراحت شاهین نجفی را تهدید می‌کند و می‌نویسد: "بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام و اهل بیت ارجمندش توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار به درک واصل شدن خویش توسط مسلمانان" باشد.
در پایان، در توصیف بازی «شلیک به مرتد» آمده است که "بنگاه بی.بی.سی، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده" و برخی شخصیت‌ها و عوامل آن عبارتند از "بالاترین، فیس‌بوک، شبکۀ من و تو، صدای آمریکا، گوگل پلاس و توییتر...
شاهین نجفی پس از اجرای ترانۀ "آی نقی" از سوی برخی روحانیون مرتد اعلام شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر