۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

فتوای قنل؛ خطاب به آخوند جنایت پیشه صافی گلپایگانی

https://sites.google.com/site/greenreformers
جناب گلپایگانی! متجاوزین با شیشه نوشابه، به اسلام و امام نقی بیشتر توهین نمودند یا یک ترانه انتقادی و رپ؟
جناب صافی گلپایگانی!
در خبرها شنیدیم اجرای یک ترانه رپ توسط آقای شاهین نجفی که در آن اشاره ای به نام یکی از ائمه شیعیان داشته است، باعث خشم شدید شما و پیروانتان گردیده و حکم ارتداد و قتل این خواننده مقیم آلمان را صادر نموده اید.
حتما توجیه جنابعالی دفاع از آبروی اسلام و جلوگیری از اهانتهای مشابه بوده است، سوالی که اینجا مطرح می گردد این است که عملکرد یک خواننده رپ در اروپا بیشتر آبروی اسلام را می برد، یا عملکرد مراجع تقلید و ولی امرتان آنهم در داخل بلاد مسلمین؟

نگاهی به گزیده ای از حوادث بعد از کودتای سال 88 در ایران و خاموشی گزیدن جنابعالی و همکارانتان و در نتیجه مشاهده اسلام گریزی شدید جوانان در کشور مسلمانان، شما را به صدور فتوایی مشابه برای آمرین، عاملین و قاتلان این حوادث راغب ننموده است؟
حوادثی مانند شکنجه گاه کهریزک، تجاوز به فرهیختگان و فرزندان پاک ایران با شیشه نوشابه، قتل عام معترضان در 25 و 30 خرداد، کشتار عزاداران در عاشورای 88 و در ماه حرام و سایر موارد که بسیار تکرار شده و جنابعالی مستحضر می باشید، آیا همه این حوادث که به نام دین و با فتوای مراجع صورت گرفته بیشتر به اسلام و امام نقی جسارت و توهین می نماید یا یک ترانه انتقادی و رپ؟ آیا آمرین، عاملین و قاتلان شکنجه گاه کهریزک مرتد نیستند؟

بنظر بنده خاموشی گزیدن مراجع تقلید نسبت به خون مظلومان ایران نه تنها مرجعیت بلکه مسلمان بودن مراجع را زیر سوال برد و از همه بیشتر فتوای ارتداد شامل حال ایشان می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر