۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

وعده ما شنبه ۲۶ مه در سراسر جهان! علیه فتوای قتل شاهین نجفی و در دفاع از آزادی بی قید و شرط بیان و آزادی نقد و هجو مذهب، فضای پرشوری در ایران و خارج كشور شكل گرفته است.


فرستادن به ایمیل چاپ

logo-hezb
وعده ما شنبه ۲۶ مه در سراسر جهان
علیه فتوای آیت اله ها
علیه فتوای قتل شاهین نجفی و در دفاع از آزادی بی قید و شرط بیان و آزادی نقد و هجو مذهب، فضای پرشوری در ایران و خارج كشور شكل گرفته است. روز شنبه ۲۶ مه را به روز اعتراض سراسری به جمهوری اسلامی و فتواهای آیت الله های قاتل و میلیاردر تبدیل كنیم.
فتواهای پشت سر هم آخوندهای فسیل حکومتی عليه شاهين نجفی، نشانه زبونی و درماندگی این حكومت در مقابل يک جنبش عظیم فكری٬ سیاسی٬ فرهنگی و ضدمذهبی در ايران است. رژیم در مقابل جنبش قدرتمند و بسیار اجتماعی كه در میان اقشار مختلف مردم و بویژه نسل جوان علیه مذهب و خرافه شكل گرفته است، واقعا ناتوان است. این فرصتی است كه هر چه وسیعتر علیه این حكومت و آیت اله های اوباش به میدان بیائیم و جنبش آزادیخواهی مان را تقویت كنیم. به میدان بیائیم و پرچم آزادی بی قید و شرط بیان و نقد و هجو مذهب و كل آزادی های سیاسی را برافرازیم و تودهنی بزرگی به حكومت فتوا و شكنجه و تجاوز، حكومت فاسد و دزد اسلامی، حكومت فقر و محرومیت و تباهی بزنیم.
روز شنبه ۲۶ ماه مه در هر شهر و كشوری كه امكانش را دارید به خیابان بیائید.
تشكیلات خارج كشور حزب كمونیست كارگری ایران
۱٧ مه ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر