۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

حمایت "كمیته همبستگی بین المللی با كارگران ایران" از فراخوان اول مه جهانی, ترجمه فراخوان به زبانهای مختلف


فرستادن به ایمیل چاپ

1may
"جنبش اشغال" در آمریکا مردم سراسر جهان را به اعتراضی جهانی فراخوانده است. در این فراخوان از جهانیان خواسته شده است كه در اول مه كار را تعطیل كنند و به خیابانها بیایند و در آن چنین آمده است:
"روز اول مه ٢٠١٢، کار تعطیل است. کلاس درس تعطیل است. رفتن به خرید و مراجعه به بانک و هرگونه داد و ستد تعطیل است. ساکنان کره زمین خیابان ها را به تسخیر در می آورند.
جنبش "اشغال لس آنجلس" و "اشغال لانگ بیچ" (در آمریکا) از هم اکنون تمام مردم جهان را به تدارک برپایی یک اعتصاب جهانی فرامیخواند"
در این فراخوان از جهانیان خواسته شده است كه به این حركت ملحق شوند و با ترجمه فراخوانشان به زبان كشور خود در شكل دادن به شبكه ای جهانی در حمایت از این حركت یاری رسانند. "كمیته همبستگی بین المللی با كارگران ایران" بعنوان جزیی از این جنبش علیه نظم موجود و توحش سرمایه داری از فراخوان جهانی جنبش اشغال برای اول مه وسیعا حمایت كرده و از طریق تماس های خود در كشورهای مختلف و با ترجمه و خبر رسانی در جلب حمایت جهانی از این فراخوان تلاش میکند. "كمیته همبستگی بین المللی با كارگران ایران" از همه جهانیان میخواهد كه وسیعا به این حركت بپیوندند و در ترجمه فراخوان جنبش اشغال به زبانهای مختلف یاری رسانند. لینك ترجمه های انجام شده تا كنون به زبانهای مختلف را در زیر ملاحظه میكنید.
http://www.kargaran.org/international%20labor%20solidarity/1may2012/1may2012.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر