۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

آیا خامنه‌ای با احمدی‌نژاد برخورد خواهد کرد؟

سایت دیگربان: علی خامنه‌ای که برخورد نمایندگان مجلس با محمود احمدی‌نژاد در جریان جلسه دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان را اقدامی «رذیلانه» خوانده بود٬ تاکنون در خصوص «توهین‌» رئیس دولت دهم به مجلس واکنشی نشان نداده است.
محمود احمدی‌نژاد که ۳۱ خرداد امسال برای دفاع از حمید سجادی٬ وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس رفته بود با بی‌اعتنایی نمایندگان مواجه شد که این اقدام خشم خامنه‌ای را برانگیخت.
در آن زمان گزارش‌های محدودی از انتقاد رهبر جمهوری اسلامی از این اقدام نمایندگان مجلس منتشر شد٬ اما روح‌الله حسینیان یک ماه بعد به طور رسمی اعلام کرد که آقای خامنه‌ای با هیات رئیسه مجلس به خاطر این موضوع برخورد تندی کرده است.
روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ اسفند) احمدی‌نژاد پس از گذشت ماه‌ها باردیگر در مجلس حاضر شد تا به سئوال نمایندگان پاسخ دهد که این جلسه را با شوخی و اظهارات کنایه‌آمیز و بدون نتیجه به پایان برد.
اظهارات رئیس دولت دهم با خشم بسیاری از نمایندگان مجلس مواجه شد به طوری که علی لاریجانی رئیس مجلس نیز به این اظهارات واکنش نشان داد.
با گذشت ۲۴ ساعت از حضور احمدی‌نژاد در مجلس و کنایه‌های وی به نمایندگان٬ رسانه‌های محافظه‌کار منتقد دولت دهم همچنان به انتقادها از وی و اظهاراتش ادامه می‌دهند.
خامنه‌ای که پیش از جنجال وزارت اطلاعات از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد محسوب می‌شد٬ تاکنون درباره وقایع روز چهارشنبه ا‍ظهارنظر رسمی نکرده است.
مشخص نیست که رهبر جمهوری اسلامی از نحوه برخورد احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس انتقاد علنی یا غیرعلنی خواهد داشت یا نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر