۱۳۹۱ فروردین ۱, سه‌شنبه

پیام نوروزی سید علی خامنه ای، سال تولید ملی ( طنزی بسیارتلخ

بسم الله قاسم الجبارین. یا تقلب فی انتخابات و الاخبار حوّل حالنا الى نکبت الحال
تبریک عرض می کنم عید نوروز و فرا رسیدن سال نو را به همه‏ ى هم ‏میهنان عزیز در سراسر نوار غزه و جنوب لبنان بویژه به سید حسن نصر الله . سالى که گذشت - سال ۹۰ - یکى از سالهاى پرحادثه در سطح جهان و در منطقه بود! در سیاست خارجی دستاوردهای بسیار زیادی داشتیم ! چند تحریم اقتصادی و دشمن تراشی های جدید برای ایران و کمک به دراز اسد سوری برای کشتن جاسوس های امریکا و اسرائیل در خیابان های سوریه و کشاندن چند ناو جنگی دیگر امریکا به خلیج فارس و واگذاری مخفیانه امتیازبه امارات متحده در موضوع جزایر سه گانه، کم دستاوردی نبود!

همان طورى که اولِ سال گذشته اعلام شد، سال ۹۰ ، سال جهاد اقتصادى بود، در این سال در اثر جهاد ما و رییس جمهور مهرورزی چند میلیارد دلار دیگر از صندوق ذخیره ارزی ناپدید شد، سه میلیارد دلار به جیب آقا مجتبی و جهرمی و خاوری واریز شد و دلار را از ۱۰۰۰ تومان به ۲۰۰۰ تومان رساندیم! همچنین در یک جهاد اقتصادی جانانه دانشگاه آزاد را از چنگ رفسنجانی درآوردیم!

از دیگر دستاوردهای داخلی سال گذشته انباشتن زندانها از زندانی های سیاسی و رتبه اول اعدام در سطح جهان و پر کردن صندوق های خالی رای در انتخابات مجلس بود!

در زمینه نظامی هم دستاورد های زیادی داشتیم از جمله هوا کردن چند فشفشه و چرخاندن چند آب گرمکن بر روی تریلی در خیابانها که موجب شد کشور های عربی از ترس ما نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار اسلحه از امریکا بخرند که به نوبه خودش اقتصاد امریکا را نبود کرد !

شعار امسال، «تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‏ ى چینی » است. سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى چین است. سهم کارگران ایرانی کار کردن به مدت دست کم ۸ ماه بدون حقوق است . و سهم مردم - که به نظر من از همه ‏ى اینها مهمتر است - مصرف کالاهای بنجل چینی است.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‏
سید علی خامنه ای ، ولی مطلق فقیه و نماینده خدا بر روی زمین

0 comments:


Post a Comment






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر