۱۳۹۰ اسفند ۲۹, دوشنبه

پیام تبریک حمید تقوائی به مناسبت نوروز. فرارسیدن سال نو را به همه مردم آزاده ایران تبریک میگویم


فرستادن به ایمیل چاپ

hamid-taqvai1
سالی را که پشت سر میگذاریم سال تداوم انقلابات منطقه، سال سر بلند کردن جنبش اشغال علیه یک درصدیها در غرب، و سال اوجگیری مبارزات کارگری و انزوا و استیصال هر چه بیشتر جمهوری اسلامی در ایران بود.

بحران جهانی سرمایه داری و تشدید فقر و بیکاری و تحمیل ریاضت کشی اقتصادی به مردم در همه کشورها اکثریت عظیمی از مردم دنیا را در اعتراض به وضعیت موجود، برای بزیر کشیدن دیکتاتوریها و برای نفی سلطه یک درصد مفتخور بر مقدرات جامعه بحرکت در آورده است. مردم دنیا وضعیت موجود را نمی پذیرند و خواهان خلع ید از یک درصد حاکم و بدست گرفتن سرنوشت خود هستند. این جنبش عظیم علیه حاکمیت مفتخوران مدتهاست در ایران در جریان است. جمهوری اسلامی مظهر دیکتاتوری و توحش و سلطه جهنمی یک در صد مفتخور و بیکاره بر یک جامعه هفتاد میلیونی است و در برابر این حکومت و برای بزیر کشیدن آن سالهاست کارگران و جوانان و زنان آزادیخواه مبارزه جانانه ای را به پیش میبرند. این مبارزه امروز بر متن انقلابات منطقه و جنبش ضد کاپیتالیستی اشغال بیش از پیش عمیق و گسترده میشود، به خودآگاهی و اعتماد بنفس بیشتری دست مییابد و امید و چشم انداز روشنتری برای پیشروی و پیروزی پیدا میکند.

امروز جامعه ایران بر متن استیصال و درهم ریختن صفوف رژیم سرکوبگر و فاسد حاکم و با تحریم اقتصادی و تهدیدات جنگی از سوی دولتهای غربی در شرایط انفجار آمیزی قرار گرفته است. از یکسو گرانی و بیکاری و فقر بیداد میکند و از سوی دیگر دولتهای غربی و نیروهای اپوزیسیون راست به تحولات از بالا، به اعمال فشار بیشتر از طریق تحریمها و یا تهدیدات جنگی و نهایتا حمله نظامی روی آورده اند و امید بسته اند. اما راه برون رفت از این شرایط هیچیک از اینها نیست. این تشبثات از بالای سر مردم همه بخشی از صورت مساله است و نه جزئی از راه حل مشکلات مردم. راه حل در دستان خود ما مردم است. راه ما را انقلابات منطقه و جنبش جهانی اشغال بیش از هر زمان دیگری روشن کرده است. باید جمهوری اسلامی را بقدرت انقلاب خود، بقدرت خیزش یکپارچه نود و نه در صد علیه یک درصد مفتخور و فاسد و جانی حاکم، بزیر بکشیم و اداره امور جامعه را خود بدست بگیریم. تجربه انقلابات منطقه بما نشان میدهد که حتی سخت جان ترین دیکتاتورها در برابر اتحاد و عزم و اراده توده مردم تاب مقاومت ندارد و جنبش اشغال بما می آموزد که ما توده نود و نه درصدی مردم میتوانیم با متشکل شدن در مجامع عمومی نه تنها مبارزه قدرتمندی را علیه یک درصد حاکم به پیش ببریم بلکه خود اداره امور جامعه را بدست بگیریم. عرصه سیاست در ایران میعادگاه جنبش ضد کاپیتالیستی اشغال و انقلابات ضد دیکتاتوری در منطقه است. یک در صد حاکم برایران مافیای اقتصادی ای است که از وال استریت خود با شمشیر اسلام و با شلاق و سنگسار و اعدام و قصاص محافظت میکند. این دستگاه فاسد غارت و جنایت را باید از بیخ و بن در هم کوفت و بجای آن نظام سیاسی و اجتماعی ای نشاند که در آن نه از قوانین اسلامی و اعدام و سرکوب و بیحقوقی نشانی باشد و نه از ریاضت کشی اقتصادی و فقر و بیعدالتی اجتماعی و تبعیض طبقاتی. نظامی که بر سلطه یک در صد مفتخور حاکم و کل نظام اقتصادی و ماشین سرکوب دولتی اش یکبار برای همیشه خاتمه دهد و رفاه و آزادی و برابری را برای همگان به ارمغان بیاورد.

به امید اینکه سال تازه سال بزیر کشیدن جمهوری اسلامی و سال خلع ید از یک درصدیها در ایران و در چهارگوشه جهان باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر