۱۳۹۰ اسفند ۲۴, چهارشنبه


24.12.1390ahmadinejad majlesخبر آنلاین:اگرچه محمود احمدی نژاد از نمایندگان خواست تا به او نمره 20 بدهند ، اما بیش از 10 تذکر در پایان سخنان وی، نشان داد که او چنین نمرهای نمی گیرد.
به گزارش خبرآنلاین، اگرچه رئیس مجلس بنا داشت به نمایندگان اجازه تذکر ندهد و مجلس به ادامه مذاکارت خود درباره قانون وزارت نفت بپردازد؛ اما نمایندگان با فریاد بسیار بر حق خود در ارائه تذکر اصرار ورزیدند. نهایتا رئیسمجلس ناگزیر از پذیرش تذکرات شد.
نادر قاضیپور نماینده ارومیه نخستین نماینده تذکر دهند بود که اظهارات احمدی نژاد را توهین به مجلس خواند و با بیان اینکه احمدی نژاد با زیر سوال بردن مدرک تحصیلی نمایندگان به آنها اهانت کرده است، افزود: این چه حرفی است که گفتند نمایندگان با شاسی، مدرک گرفتهاند؟
وی خطاب به رئیس مجلس گفت: سوال و جواب از احمدی نژاد به نفع نظام است. باید اجازه می دادید، مجلس هم از خودش دفاع می کرد و سوال کنندگان بعد از احمدی نژاد هم حرف میزدند. میشد وقت سوال کنندگان را دو قسمت کرد و قبل و بعد از احمدی نژاد سخن بگویند.
وی افزود: احمدی نژاد گفت نمایندگان با اعمال فشار به دولت میخواسند منویات خودشان را در دولت اجرایی کنند، اما خدا گواه است که اینگونه نیست. نماینده ارومیه به لاریجانی گفت: شما با متانت اجازه ندادید که پاسخ ایشان را بدهیم!
علیرضا محجوب نماینده تهران هم در تذکر دیگری گفت: به شیوه اداره جلسه سوال از رئیس جمهور اعتراض دارم. احمدی نژاد گفت هیچ سوالی درباره وظایفش نبوده است. در حالیکه وظایف او در قبال ملت و مجلس روشن است و او نباید این حرف را میزد.
لاریجانی هم در پاسخ به وی گفت: اگر سوال در چارچوب وظایف احمدی نژاد نبود، اصلا اعلام وصول نمی شد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر