۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه


تحریم‌های جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی


وزارت خزانه داری آمریکا، شرکت صدرا وابسته به سپاه پاسداران و شرکت پی جی اس وابسته به صدرا را در لیست تحریم های جدید خود قرار داد.

سایت حکومتی ایسنا در ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ : وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه چند شرکت‌های مهندسی ایرانی اعمال کرد. خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر گزارش داد: خزانه داری آمریکا هم‌چنین افراد و شرکت‌های کشتیرانی مرتبط با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تحت تحریم قرار داد.
آدام زوبین، مدیر اداره کنترل سرمایه‌های خارجی در وزارت خزانه داری آمریکا تحریم این افراد و شرکت‌ها را دارای "علامتی روشن به جامعه بین المللی"‌ مبنی بر آن خواند که "تلاش‌های ایران برای گریز از تحریم‌ها مغفول نمی‌ماند."
وزارت خزانه داری آمریکا بیشتری را بر شرکت "صدرا" از شرکت های وابسته به قرارگاه مهندسی خاتم الانبیا سپاه که دارای دفاتری در ایران و ونزوئلا است ، اعمال کرد. خزانه داری آمریکا همچنین شرکت "پی.جی.اس" را به دلیل مرتبط بودن با صدرا تحریم کرد. این وزارت در عین حال اعلام کرد که علاوه بر مسدود کردن سرمایه‌های این شرکت‌ها، هر موسسه مالی خارجی را که با آنها تجارت کند، از دسترسی به آمریکا محروم می‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر