۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

هانیه رشاد: رقیه زنى که جلوی چشمان ده ها نفر جان باخت!


فرستادن به ایمیل چاپ

haine-reshad_272_x_277
در دنیایی امروزی که همه از بشر دوستی ، حقوق بشری و مهم بودن زندگی آدمی حرف می زنند ، روقیه زنی که بر اثر تصادف در شهر تهران به بیمارستان منتقل شده بود به علت فقر و تنگدستی همچنین نداشتن هزینه بیمارستان معالجه نشد و متأسفانه جان باخت !!
زنی جان باخت، انسانی جان باخت که می توانستند جانش را نجات دهند. معالجه نشد چون پول نداشت. با کشتن رقیه، انسانیت بدست فاشیستهای اسلامی کشته شد.
دکتران و مدیران بیمارستان میلاد، چطور جوابگو هستند، چگونه جواب انسانهایی را می دهند که شاهد و ناظر این صحنه های اسفناک بوده اند. سوال این است که وجدان و شرف و انسانیتِ انسانها کجا رفته است. این دکترها وجدانشا را به پول فروخته اند. اینان همان دکترانی هستند که قسم یاد می کنند برای نجات انسانها ... حال چگونه به قاتلان و جلادانی تبدیل شده اند که زنی برای نداشتن هزینه سنگین عمل جراحی خود باید بمیرد و از همه ی کمک های پزشکی محروم شود.
مردم، انسانهای شرافتمند، در کجای دنیا چنین جنایاتی را دیده اید، غیر حکومت فاشیستی اسلامی ایران؟ ایرانی که جنایت در آن به قانون تبدیل شده است!
یک انسانی که شعور ، احساس و فهم دارد نمی تواند ببیند زنی جلوی چشمانش جان می دهد در صورتی که می تواند کمکش کند و نجاتش دهد. اینها هیچ بویی از انسان و انسانیت نبرده اند.
این چنین جلادها و جلاد خانه ها همه پایه ریزی شدۀ رژیم سیاه و به لجن کشیده شده جمهوری اسلامی است که با ملت ایران کرده که انسان را در آن یک وسیله ای می بینند برای اهداف خود ، اگر جیبشان را که انتهایی ندارند پر کردید و خود از گرسنگی سر بر نیاوردید می توانید در آن مملکت زندگی کنید و اگر، قد برافراشتید و جلویشان علیه حکومت و بی عدالتی این جانیان سخنی گفتید ذره ذره شکنجه ات می دهند تا حکم اعدامت دهند .
پانزده میلیون تومان اصلاً پول کمی نیست برای طبقه ی کارگر جامعه ، مردمانی که رقیه یکی از آنها بود ، این پول که برای حاکمان رژیم و زیردستانشان اصلاً پولی نیست . رقیه ای که جان داد شاید به زندگیش پانزده میلیون تومان را یکجا ندیده باشد ، زنی که ناچار از زمانه دست فرزند خود را گرفته و به شهری شلوغ آمده تا نان آورش را به خانه بازگرداند . اما حالا دیگر رقیه نه پولی می خواهد و نه همسری و نه فرزندی چون مسئولین بیمارستان میلاد حق زندگی را از او گرفتند ....
سرنگونی باد رژیم فاسد جمهوری اسلامی، زنده باد جامعه ای آزاد و انسانی
هانیه رشاد 20.06.2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر