۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

کميته بين المللي عليه اعدام: جمهوري اسلامي ايران ميخواهد دو نفر را به "اتهام مشروبخواري" اعدام کند.


فرستادن به ایمیل چاپ

حکومت اسلامي ايران قصد اعدام دو جوان در استان خراسان را به اتهام مشروبخواري دارد. اين احکام ظاهرا در دادگاه بالاتر حکومت نيز تاييد شده است. حکومت جنايتکار اسلامي اين بار ميخواهد به اين دلايل جوانان را بکشد و از ميليونها جوان ناراضي که روزانه مقررات اسلامي را زير پا ميگذارند٬ انتقام بگيرد. .
در مقابل اين جنايت و اين بيشرمي حکومت اسلامي بايد ايستاد و عليه اين حکم جنايتکارانه بايد اعتراض کرد.
کساني که در مقابل اين جنايت٬ ساده لوحانه و يا عوامفريبانه امروز از عدم تطبيق اين حکم با قوانين حکومت اسلامي حرف ميزنند٬ سوراخ دعا را گم کرده اند. حکومت اسلامي ايران دستگاه جنايت است و همه احکام اعدام اين حکومت٬ سياسي و براي ترساندن مردم است و اين حکومت با مشتي قاضي و آخوند و جنايتکار حرفه اي پرونده ميسازد و قتل سازمان ميدهد. قانون براي اينها٬ يعني همان قانون کذايي مجازات اسلامي ٬ همان قانون منبعث از قران و اسلام که راه جنايات را هموار ميکند و به چشم مردم خاک مي پاشد٬ است و اتکا به آن قوانين براي جلوگيري از احکام اعدام٬ يک خود فريبي محض است.
در استان خراسان رييس دادگستري و مسئول قتل و جنايت حکومت اسلامي در مقابل رسانه ها با وقاحت و بيشرمي از تائيد حکم اعدام دو جوان به اتهام مشروبخواري حرف زد و اين سازمان دادن جنايت بدلايل پوچ را نشانه مقابله با جرايم و حفظ امنيت ! قلمداد ميکند و ميگويد وظيفه دادگستري و دستگاه هاي ديگر همين است که تعداد بيشتري را اعدام کنند تا بقول آنها بقيه عبرت بگيرند.
حکومت اسلامي ايران در همين روزها از درس عبرت در سوريه هم حرف ميزند و اينکه مردم سوريه طبعا به کمک سپاه پاسداران و جنايتکاران حرفه اي که رژيم به سوريه فرستاد به ياري بشار اسد جنايتکار شتافته و به مردم معترض و انقلابي در سوريه نيز با کشتن کودکان و آتش زدن خانه ها و جنايات غير قابل تصور درس عبرت ميدهند.
اين دو جنايت هر دو از يک واقعه حکايت ميکنند. حکومت اسلامي ايران از ترس مردم ايران و سوريه٬ از ترس گسترش يافتن اعتراضات در ايران بعد از سقوط بشار اسد٬ در هر دو کشور جنايت سازمان ميدهد و به موثر بودن جنايات بيشرمانه تر و وارد کردن شوک به جامعه معتقد است و از اين راه ميخواهد بماند و بچاپد.
اما خود مقامات بهتر از همه ميدانند که اين روشهاي جنايتکارانه و قرون وسطايي نيز در مقابل مردمي که جانشان به لب رسيده و حکومت را نه فقط قبول ندارند٬ بلکه از اين جنايات او نيز ترسي به دل راه نميدهند٬ بي اثر است. در مصاحبه با يک رسانه دولتي " عصر ايران" مسئول يک انجمن مددکاران اجتماعي در مورد تاثير اعدام در ملا عام ميگويد:
اعدام در سطح جامعه، زمانی درس عبرت بود اما الان واقعاً این طور نیست. الان شرایط خیلی فرق کرده است. تا وقتی وضع اجتماعی به سامان نشود، مشاهده اعدام دیگران تاثیری در کاهش جرائم ندارد. تازه ممکن است قبح کشتن را هم از بین ببرد.
گاهی ممکن است ما از قانون بترسیم. ته خط قانون اعدام است. کسی از مردن نمی ترسد، طبیعی است که از قانون هم نترسد. تازه خیلی ها وقتی که قرار است اعدام شوند، وقتی از آنها سوال می کنیم چرا به این جا رسیدی، می گویند من مقصر اصلی نیستم و شما باید به سراغ عوامل و عللی بروید که مرا به این جا رساندند؛ شرایط اجتماعی و مسئولینی که مرا به این جا رساندند، مقصر اصلی هستند"......
اين بخشي از پاسخ جامعه به حکومت مشتي جنايتکار حرفه اي است که با جنايت و خون ريختن و شدت بخشيدن به جنايات ٬ در خون غوطه ميخورد و نفس ميکشد. اين حکومت بايد با قوانين و مقررات و قران و اسلامش به گور سپرده شود. بايد به پا خاست و يکبار براي هميشه تکليف اين حکومت را روشن کرد.
اعتراض به اعدامها در ايران و اعلام اينکه اعدام قتل عمد دولتي است٬ و بايد مطلقا در ايران و در دنيا ممنوع شود٬ يک گام بزرگ در جهت سرنگون کردن حکومت اسلامي است.
کميته بين المللي عليه اعدام
۲۵ ژوئن ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر