۱۳۹۱ خرداد ۲۹, دوشنبه

قدمگاه خامنه ‌ای در «دزلی» زیارتگاه شد

دیگربان: ابراهیم حسینی، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه کردستان از بازدید کاروان‌های «راهیان نور» شمال‌غرب از «قدمگاه» علی خامنه‌ای در روستای «دزلی» خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه (۲۹ خرداد) خبرگزاری فارس٬ آقای حسینی این مطلب را در جلسه هماهنگی نیروهای مسلح و دولت در ستاد مرکزی راهیان نور بیان کرده است.
وی گفته که «قدمگاه رهبر معظم انقلاب در دزلی از جمله نقاطی است که مورد بازدید زائران راهیان نور قرار می‌گیرد که در این نقطه مجموعه‌ یادمانی توسط راهیان نور ایجاد شده است.»
«دزلی» نام روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در استان کردستان است که خاطرات علی خامنه‌ای در سال ۱۳۵۹ درباره این روستا در وب‌سایت وی موجود است.
کاروان راهیان نور به گروه‌هایی گفته می‌شود که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنگ هشت ساله ایران و عراق از نقاط مختلف ایران عازم این مناطق می‌شوند.
این کاروان‌ها توسط بسیج٬ سپاه و نهادهای وابسته به آن‌ها در موسسات مختلف از جمله ادارات و مراکز آموزشی سازمان داده می‌شوند.
هدف از اجرای این برنامه «تجدید پیمان» بازدیدکنندگان با کشته شدگان جنگ و علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی اعلام شده است.
چندی پیش هم تصویری از محل نشستن علی خامنه‌ای در ارتفاعات شهر کرمان در سال ۱۳۸۴ منتشر شده بود که در حال حاضر در این محل «یادمانی» مربوط به رهبر جمهوری اسلامی نصب شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر