۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

حمله اوباش حکومتی به تجمعات مختلط در پارکها + فیلم

خبرگزاری مهر: پارک جنگلی طالقانی در مرکز تهران هر روز میهمان افراد زیادی است که برای تفریح و ورزش به این پارک می آیند. با گرم شدن هوا نیز اغلب خانواده های پایتخت نشین ترجیح می دهند شام را در فضای سبز این پارک صرف کنند و حضور شبانه خانواده ها در این پارک افزایش یافته است.
در حالی که شهروندان از امنیت این پارک گله دارند شامگاه جمعه حمله گروهی از اراذل و اوباش به این پارک باردیگر زنگ خطر درباره امنیت در این تفرجگاه را به صدا درآورد. این افراد به راحتی به شهروندان حمله کرده و پس از آسیب رساندن به چند دستگاه خودرو از آنجا متواری شدند.
علی یکی از شاهدان این حادثه به خبرنگار مهر گفت:همراه خانواده ام زمان حادثه برای استراحت در پارک حاضر بودیم که حدود 20 نفر از اراذل و اوباش با چند دستگاه موتو سیکلت وارد محوطه پارک شدند و با عربده کشی و تهدید شروع به شکستن شیشه های خودروهای پارک شده در حاشیه پارک کردند.
متاسفانه هیچ پلیسی نیز با وجود ایستگاه سیار پلیس در پارک وارد عمل نشد و برخی از شهروندان که به رفتار این افراد اعتراض کردند مورد حمله اراذل قرار گرفتند. این افراد پس از چند دقیقه قدرت نمایی بدون اینکه ماموری در محل حاضر باشد پارک را ترک کردند.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر